2021-τώρα

Το 2020 ξεκίνησε η ανάπτυξη ενός εξολοκλήρου νέου οχήματος το οποίο διαγωνίστηκε για πρώτη φορά το 2022. Στο ER2022 έχουν αναπτυχθεί τα παρακάτω νέα συστήματα: υβριδικό πλαίσιο αλουμινίου - ανθρακονημάτων, σύστημα μετάδοσης, σύστημα διεύθυνσης, τροχοί, σύστημα ελέγχου της στοίβας κυψελών υδρογόνου και βελτιωμένη μονάδα υπερπυκνωτών.

 


2017-2020, Σπύρος Λούης ΙΙ

Το όχημα Σπύρος Λούης ΙΙ εξελίχθηκε το 2017, ώστε να διαθέτει, σε σχέση με τον προκάτοχό του, νέο πλαίσιο και σύστημα διεύθυνσης, αναρτήσεις και νέο ηλεκτρικό κινητήρα. Σε όλα τα στάδια της σχεδίασης και ανάπτυξης του οχήματος δόθηκε μεγάλη σημασία στις προδιαγραφές ασφαλείας.

Ο Σπύρος Λούης έλαβε μέρος στο μαραθώνιο οικονομίας καυσίμου Shell Eco-marathon Europe, τις χρονιές 2017 και 2019. Το 2017 κέρδισε την τέταρτη θέση στο διαγωνισμό οικονομίας και το πρώτο βραβείο ασφάλειας (Safety Off track award).

 


2016, Σπύρος Λούης

Το όχημα Σπύρος Λούης κατασκευάστηκε το 2016. Η ονομασία του τιμά τον Έλληνα μαραθονοδρόμο και ολυμπιονίκη που κέρδισε το μαραθώνιο στους ολυμπιακούς αγώνες που πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα το 1896. Σημαντικές βελτιώσεις έγιναν στο πλαίσιο του νέου οχήματος, το οποίο μελετήθηκε και κατασκευάστηκε εξ αρχής με στόχο τη βελτιστοποιημένη συμπεριφορά και την αυξημένη ασφάλεια στις συνθήκες του αγώνα. Χρησιμοποιήθηκαν νέα αεροδυναμικά βοηθήματα. Αναπτύχθηκε νέο σύστημα διαχείρισης ενέργειας για την επίτευξη χαμηλότερης κατανάλωσης καυσίμου και την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση του οχήματος. Σε όλα τα στάδια της σχεδίασης και ανάπτυξης του οχήματος δόθηκε μεγάλη σημασία στις προδιαγραφές ασφαλείας και τοποθετήθηκαν εξελιγμένα συστήματα τηλεμετρίας, με ζωντανή μετάδοση δεδομένων, για την παρακολούθηση της κατάστασης του οδηγού και του οχήματος.

Ο Σπύρος Λούης έλαβε μέρος στο μαραθώνιο οικονομίας καυσίμου Shell Eco-marathon Europe 2016 και κέρδισε το πρώτο βραβείο ασφάλειας (Safety Off track award).

 


2012-2015, ER12

Το 2012 η ομάδα ανέπτυξε το εξ' ολοκλήρου νέο όχημα ER12. Το ηλεκτρικό όχημα ER12 διαθέτει νέα κυψέλη υδρογόνου, νέους ελαφρύτερους τροχούς και σύστημα μετάδοσης, νέο πιο ελαφρύ πλαίσιο και αεροδυναμικό κάλυμμα και νέο ηλεκτρικό κινητήρα.

To ER12 έλαβε μέρος στο μαραθώνιο οικονομίας καυσίμου Shell Eco-marathon Europe τις χρονιές 2012-2015 και κέρδισε την τέταρτη θέση στο διαγωνισμό κατανάλωσης το 2014 και 2015.


2009-2011, Eco Racer II

Το 2009 η ομάδα σχεδίασε και κατασκεύασε το πρώτο υδρογονοκίνητο ηλεκτρικό αγωνιστικό όχημά της. To Eco Racer II διαθέτει, επίσης, πλαίσιο αλουμινίου και κάλυμμα από ανθρακονήματα.

To ER12 έλαβε μέρος στο μαραθώνιο οικονομίας καυσίμου Shell Eco-marathon Europe τις χρονιές 2009-2011, πετυχαίνοντας ελάχιστη κατανάλωση 45km/kWh. Κέρδισε πρώτο βραβείο ασφάλειας (Safety Off track award) για δύο συνεχόμενες χρονιές, το 2010 και το 2011.


2008, Eco Racer

Το Eco Racer είναι το πρώτο μονοθέσιο αγωνιστικό όχημα πόλης που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την ομάδα TUCer. Η κατασκευή του ολοκληρώθηκε το Μάιο του 2008, οπότε και έλαβε μέρος στο διεθνή Μαραθώνιο Οικονομίας Shell Eco-marathon Europe 2008. Διαθέτει αλουμινένιο πλαίσιο, κινητήρα εσωτερικής καύσης και χρησιμοποιεί ως καύσιμο βενζίνη.