Η ομάδα TUCer έχει κατακτήσει έξι τρόπαια σε δέκα χρόνια και συνεχίζει να επιβεβαιώνει ότι βρίσκεται ανάμεσα στις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης! Η συμμετοχή της ομάδας πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Πολυτεχνείου Κρήτης και παραμένει η μοναδική συμμετοχή ελληνικού ανώτατου ιδρύματος στην κατηγορία των οχημάτων πόλεως με καύσιμο υδρογόνο (Urban Concept).

Λονδίνο 2017

Η πιο πρόσφατη επιτυχία της ομάδας επετεύχθει το 2017, στο Λονδίνο. Στο Shell Eco Marathon η ομάδα TUCer κατάφερε να κατακτήσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, και συνολικά τέταρτη στην ιστορία της, το 1ο Πανευρωπαικό Βραβείο Ασφαλείας (Safety Award) ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό αισθητά και συγκεντρώνοντας διθυραμβικές κριτικές από την επιτροπή του διαγωνισμού. Ο υπεύθυνος ασφαλείας των εξεδρών άντλησης της Shell παρατήρησε ότι η εταιρεία του έχει να μάθει αρκετά από την ομάδα TUCer και η διευθύντρια της Linde Ηνωμένου Βασιλείου και Αφρικής ξεκαθάρισε ότι η ομάδα TUCer κέρδισε το βραβείο ούσα πολύ μπροστά από τις υπόλοιπες ομάδες στον τομέα της ασφάλειας. Εφέτος συμμετείχε στο διαγωνισμό με το εξελιγμένο όχημά της «Σπύρος Λούης» το οποίο διέθετε νέο πλαίσιο, νέες αναρτήσεις, νέο σύστημα διεύθυνσης και νέο ηλεκτρικό κινητήρα ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό απέναντι στον διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνισμό. Δόθηκε μεγάλη σημασία στις προδιαγραφές ασφαλείας οδηγού και οχήματος. Αναπτύχθηκε, δοκιμάστηκε και τοποθετήθηκε πρωτότυπο σύστημα τηλεμετρίας που καθιστά εφικτή τη πρόσβαση, μέσω ιστοσελίδας, σε ζωντανά δεδομένα για την κατάσταση του οδηγού και του οχήματος. Η συνεχής προσπάθεια της ομάδας να αντιμετωπίζει με απόλυτη σοβαρότητα όλα τα θέματα ασφάλειας στη σχεδίαση του οχήματος, στις κατασκευαστικές διαδικασίες, στις δοκιμές και κύρια στην αγωνιστική της παρουσία, δεν πέρασε απαρατήρητη χαρίζοντας άλλη μια μεγάλη πανευρωπαική επιτυχία.

Λονδίνο 2016



Το 2016 η ομάδα κατέκτησε ένα ακόμα τράπαιο. Για άλλη μια φορά, τρίτη στην ιστορία της, η ομάδα TUCer κατακτά το 1ο Βραβείο Ασφαλείας Οχημάτων (Safety Award).Η ομάδα παρουσίασε φέτος ένα εξελιγμένο όχημα. Σημαντικές βελτιώσεις έγιναν στο πλαίσιο του οχήματος, το οποίο μελετήθηκε εξ αρχής με στόχο τη βελτιστοποιημένη συμπεριφορά και την αυξημένη ασφάλεια στις συνθήκες του αγώνα. Νέα συστήματα προστέθηκαν στο σύστημα διαχείρισης ενέργειας για την επίτευξη χαμηλότερης κατανάλωσης καυσίμου, ενώ ταυτόχρονα δόθηκε μεγάλη σημασία στην ασφάλεια του οδηγού. Συγκεκριμένα, χρησιμοποιήθηκαν νέα αεροδυναμικά βοηθήματα, έγιναν βελτιώσεις στο σύστημα μετάδοσης κίνησης/ενέργειας και τοποθετήθηκαν εξελιγμένα συστήματα τηλεμετρίας, με ζωντανή μετάδοση δεδομένων για την κατάσταση του οδηγού και του οχήματος. Η έμφαση στην ασφάλεια οχήματος-οδηγού και η γενικότερη οργάνωση και λειτουργία της ομάδας στον τομέα αυτό, εντυπωσίασε και του κριτές του διαγωνισμού, με αποτέλεσμα η TUCER να κατακτήσει το 1ο Βραβείο Ασφάλειας Οχημάτων για μια ακόμη φορά στην ιστορία της. 

Ρότερνταμ 2013



To 2014 και το 2015 η ομάδα διαγωνίστηκε υλοποιώντας νέες καινοτομίες στη διαχείριση ενέργειας και το σύστημα μετάδοσης και κατάφερε κάθε χρόνο να βελτιώνει την επίδοση της και να βρίσκεται στην 4η θέση της Ευρώπης. Η προηγούμενη μεγάλη διάκριση της ομάδας έγινε το 2013 (στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας) με το βελτιωμένο όχημα ER13, κατακτώντας δύο τρόπαια: α)Το 1ο Βραβείο Ενεργειακής Πρόκλησης (Shell Student Energy Challenge) και β) το Βραβείο του Κοινού (People’s Choice Award). Για αυτά διαγωνίστηκαν 183 ομάδες, που κλήθηκαν να παρουσιάσουν μία έρευνα σχετικά με τις μελλοντικές ενεργειακές προοπτικές του πλανήτη το 2050. Η TUCER βρέθηκε μπροστά από Πανεπιστήμια όπως του Delft και της Οξφόρδης, και μαζί με την διάκριση κέρδισε και μία VIP επίσκεψη στο εργοστάσιο της Ferrari στη Modena. Το 2012 στο Ρόττερνταμ της Ολλανδίας παρουσιάστηκε ένα εντελώς νέο όχημα (ER12) με μειωμένο βάρος και αεροδυναμικό συντελεστή, το οποίο κατέκτησε την 4η θέση στην κατηγορία του.

Γερμανία 2011

 

 

Δυο χρόνια νωρίτερα, στο διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε στις 26-28 Μαΐου 2011, στην πίστα EUROSPEEDWAY της Γερμανίας, η TUCer κατάφερε να εντυπωσιάσει και να αποσπάσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το 1ο Βραβείο στον Διαγωνισμό Ασφαλείας  οχημάτων, με το όχημα ER11. Ταυτόχρονα, τα 430 χιλιόμετρα ανά λίτρο βενζίνης την έφεραν στην 8η θέση της κατηγορίας της.    

Γερμανία 2010

 

 

Το πρώτο της τρόπαιο η ομάδα το κατέκτησε τον Μάιο του 2010 στην Γερμανία, στο αυτοκινητοδρόμιο ΕUROSPEEDWAY Lausitz. Στο μαραθώνιο οικονομίας της Shell η ομάδα κατακτά το 1ο Βραβείο στον Διαγωνισμό Ασφάλειας οχημάτων (ADAC Safety Award) ανάμεσα σε 224 ιδρύματα, πετυχαίνοντας επίδοση κατανάλωσης 373 χιλιόμετρα ανά λίτρο βενζίνης. Η επίδοση έγινε απο το όχημα πόλεως ER10, ένα πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο όχημα, εξοπλισμένο με κυψέλες καύσιμου υδρογόνου.